Online Master's Degree in Banking

پاکستانی طلباء کے لیے مکمل فنڈڈ اسکالرشپس 2022

Total
0
Shares

جب بیرون ملک تعلیم حاصل کرنے کی بات آتی ہے تو پاکستانی طلباء کے پاس بہت کم مواقع ہوتے ہیں۔ کچھ وجوہات ہیں جن کی وجہ سے طلباء دوسرے ممالک کی اعلیٰ یونیورسٹیوں میں داخلہ نہیں لے سکتے۔ ان سب میں سب سے بڑی وجہ مالیاتی بحران ہے جس کا سامنا پاکستان میں بہت سے طلباء کو کرنا پڑتا ہے چاہے وہ پاکستان کی یونیورسٹیوں میں پڑھ رہے ہوں۔ خوش قسمتی سے، مختلف ممالک میں بین الاقوامی طلباء کے لیے مکمل طور پر فنڈڈ وظائف موجود ہیں جن میں پاکستان بھی اہل ہے۔ 2022 کے لیے پوری دنیا میں پیش کیے جانے والے پاکستانی طلباء کے لیے مکمل طور پر فنڈڈ وظائف درج ذیل ہیں:

یورپی کمیشن ایراسمس منڈس اسکالرشپ

یورپ کی یونیورسٹیوں میں تعلیم حاصل کرنے کے خواہشمند تمام پاکستانی طلباء کے لیے یہ ایک منفرد موقع ہے۔ یورپی کمیشن یہ اسکالرشپ پیش کرتا ہے، اور یہ صرف پوسٹ گریجویٹ طلباء کو پیش کیا جاتا ہے۔ اس اسکالرشپ کی نمایاں خصوصیات درج ذیل ہیں:

طلباء کو ماہانہ وظیفہ ادا کیا جائے گا اس علاقے کے لحاظ سے یہ 1000€ سے 1200€ فی مہینہ تک ہوسکتا ہے۔

اس پروگرام کے تحت مخصوص یونیورسٹی کی ٹیوشن فیس مکمل طور پر مفت ہوگی۔

اس اسکالرشپ کی ایک اور انوکھی خصوصیت یہ ہے کہ یہ تمام سفری الاؤنسز بشمول بین الاقوامی ہوائی جہاز کے ٹکٹوں کا احاطہ کرے گی۔

اس اسکالرشپ کی نمایاں خصوصیات میں سے ایک یہ ہے کہ کسی بھی بین الاقوامی طالب علم کو اپنے آبائی ملک واپس جانے پر پابندی نہیں لگائی جائے گی۔ یہ ذاتی انتخاب کرنا مکمل طور پر طلباء پر منحصر ہوگا۔

ماسٹر یا اس سے زیادہ ڈگری میں داخلہ لینے والے طلباء کو جاب ویزے فراہم کیے جائیں گے۔

تقاضے

تمام تعلیم اب تک حکومت کے تسلیم شدہ تعلیمی اداروں سے مکمل کی گئی ہے۔

اس اسکالرشپ کے لیے 6.5 بینڈ یا اس سے زیادہ والے IELTS قبول کیے جائیں گے۔

اسکالرشپ کا مضمون۔

درخواست کی آخری تاریخ

31 مارچ 2022

بین الاقوامی طلباء کے لیے ایمپیئر ایکسیلنس اسکالرشپس

یورپ پوری دنیا میں تعلیمی مواقع فراہم کر رہا ہے اور یہ اسکالرشپ پروگرام ای این ایس ڈی لیون میں ماسٹر ڈگری میں داخلہ لینے والے طلباء کے لیے ہے۔ یہ فرانس میں واقع ہے جو بین الاقوامی طلباء کے لیے ایک منفرد ثقافتی تجربہ ہے۔ پاکستانی طلباء بھی اس پروگرام کے اہل ہیں اگر وہ پاکستانی طلباء کے لیے اس مکمل فنڈڈ اسکالرشپ کی ضروریات کو پورا کرتے ہیں۔ Ampère ایکسی لینس اسکالرشپس ٹیوشن فیسوں کے ساتھ ساتھ 1 سال کے لیے ہر ماہ €1000 فراہم کرتی ہیں۔ اگر درخواست دہندہ پہلے سال کلیئر ہوجاتا ہے تو اسے اگلے سال میں بھی نقل کیا جاسکتا ہے۔

تقاضے

امیدوار کی عمر 26 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔

انہوں نے حکومت سے تسلیم شدہ یونیورسٹی سے گریجویشن مکمل کیا ہوا ہو۔

انہوں نے ایک سرٹیفکیٹ حاصل کیا ہوا ہو، جو ظاہر کرتا ہو کہ انہوں نے 180 یورپی کریڈٹ گھنٹے مکمل کر لیے ہیں۔

اگر امیدوار یونیورسٹی میں دوسرے سال کے لیے داخلہ لے رہا ہے تو اس نے ماسٹر کی تعلیم کا پہلا سال مکمل کیا ہوا ہو۔

درخواست کی آخری تاریخ

16 جنوری 2022

اپسالا یونیورسٹی عالمی اسکالرشپس

سویڈن پاکستانی طلباء کے لیے سرفہرست ممالک میں سے ایک ہے کیونکہ اسے اعلیٰ تعلیم میں نمایاں وظائف کی پیشکش ہوتی ہے۔ مزید یہ کہ سویڈش یونیورسٹیوں کو دنیا بھر کی بہترین یونیورسٹیوں میں شمار کیا جاتا ہے۔ اپسالا یونیورسٹی ایک ایسی ہی مثال ہے جو نہ صرف ایک بہترین تعلیمی تجربہ پیش کرتی ہے بلکہ بین الاقوامی طلباء کے لیے عالمی اسکالرشپ بھی پیش کرتی ہے۔ پاکستانی طلباء کے لیے یہ مکمل طور پر فنڈڈ اسکالرشپس طالب علم کی تمام ٹیوشن فیسوں کو پورا کرے گی جب وہ اپسالا یونیورسٹی میں زیر تعلیم ہیں۔

تقاضے

امیدوار کا غیر یورپی یونین کا شہری ہونا ضروری ہے۔

آپ کے پاس نصابی اور غیر نصابی سرگرمیوں میں دلچسپی کے ساتھ قابل اعتماد تعلیمی پس منظر ہونا چاہیے۔

اپسالا یونیورسٹی کے ذریعہ پیش کردہ اس عالمی اسکالرشپ میں، امیدوار صرف ماسٹر کی تعلیم میں داخلہ لے سکتے ہیں۔ انہوں نے حکومت کی طرف سے تسلیم شدہ ادارے سے بیچلر کی ڈگری مکمل کی ہوئی ہو۔

درخواست کی آخری تاریخ

18 جنوری – 1 فروری 2022

آکسفورڈ پرشنگ اسکوائر گریجویٹ اسکالرشپس

پاکستانی طلباء کے لیے یہ ایک انوکھا موقع ہے کیونکہ وہ عموماً برطانیہ میں تعلیم حاصل کرنے کے خواہشمند ہوتے ہیں۔ یہ اسکالرشپ صرف کاروباری گریجویٹس کے لیے ہے جو بزنس ایڈمنسٹریشن (ایم بی اے) میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کرنے کے خواہشمند ہیں۔ جب اعلیٰ تعلیم کی بات آتی ہے تو آکسفورڈ یونیورسٹی کو بہترین یونیورسٹیوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ طلباء کو ان کے ذاتی اخراجات اور رہنے کے اخراجات کے لیے £15,609 ادا کیے جائیں گے۔ مزید یہ کہ، ٹیوشن فیس پاکستانی طلباء کے لیے اس مکمل فنڈڈ اسکالرشپ کے تحت شامل کی جائے گی۔

تقاضے

درخواست دہندگان کو آن لائن درخواست فارم بھرنے اور اپنے اسکالرشپ کے مضامین بھی جمع کرنے کی ضرورت ہے۔

انہیں آکسفورڈ یونیورسٹی میں 1+1 MBA ڈگری کے لیے اندراج کرنا ہوگا۔

اس پروگرام کے لیے درخواست دینے سے پہلے امیدواروں نے انگریزی زبان کے ٹیسٹ سرٹیفکیٹ کو لازمی حاصل کیا ہوا ہو۔

درخواست کی آخری تاریخ12 جنوری 2022

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *